Velkommen til møte

27. Mai 2026
Velkommen til misjonsmøte med fokus på Japan i Oddernes Menighetshus førstkommende mandag 1. juni klokka 19.30.

Vi får besøk av Anders og Siren Godø som vil dele fra arbeidet i Japan. Siren og Anders Godø har de siste par årene opplevd et kall til Japan og Okinawa-området. I vinter var de ute i 4 måneder og hadde med seg et team med unge voksne. I august flytter de ut med familien på ubestemt tid. Kom og hør historier fra øyen de bodde på, hva Gud har gjort i livet deres og hvilke planer de har fremover i Japan! Vi skal synge litt sammen, og etter møtet blir det kaffe og noe å bite i.

Vi håper å se deg – du er hjertelig velkommen!

Powered by Cornerstone